neděle 19. června 2011

Třešínkování

Je doba třešní a i my jsme šli očesat tyto sladké plody.Každý z nás se najedl přímo ze stromu a domů jsme si donesli plný košík.Cestou jsme s přítelem vedli rozhovor jestli lze udělat džem ze třešní.Za mně ano, za přítele ne.Proto jsem to doma vyzkoušela.K původnímu  receptu jsem jen přidala 2 lžíce rumu a džem byl na světě.Zkouška vyšla na výbornou.
K tomu jsem ještě u pekla bublaninu k nedělní kávičce.
Recept jsem našla na MMB http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=49347&user=116994
Tímto děkuji paní Pavle.
Z původního receptu jsem ubrala cukru, dala dvě mouky, hladkou a celozrnnou žitnou.Udělala jsem ji z poloviční dávky.
Teď už zbývá jen to kafíčko, pěknou neděli a dobrou chuť.

3 komentáře:

  1. Šári, vypadá skvěle...díky. Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. To už jsou třešně? Ta bublanina vypadá pěkně. Naše babička dělala těsto, které šlehala metlou a my s bráchou jsme chodili se lžičkama a ujídali ho :-) :-) Ale to už je dáááávno.... :-) Ale když se řekne bublanina, tak si na to vzpomenu :-)
    K.

    OdpovědětVymazat
  3. Katko, u nás na jižní moravě třešně už končí.Taky jsem jako malá ulizovala těsto:-))

    OdpovědětVymazat