úterý 24. července 2012

Valašsko

V červnu jsme zavítali na Valašsko. Je to kraj kde jsem se narodila. Moc ráda jsem chodila do okolních lesů, tehdy mně byl společníkem německý ovčák  Ronyček, který je už v psím nebi.

Tři roky jsem nebyla v lese za řekou Bečvou, krajina se zcela změnila. Stromy vykáceny, cestičky zničeny ale některé výhledy zůstaly.




Pohled na Černou horu, v dětství  to byl vždy zážitek, když jsme vyrazili na tento kopec.
Měla jsem pocit, že je to kraj světa a hrozně daleko.





Tady malý cyklista, který zkoušel pády na kole. Nějak se mu to v té trávě líbilo.





Pohled na moji rodnou vesnici.

Navštívili jsme i Valašské muzeum v přírodě, kde probíhal zvonečkovo - medový jarmark
Byly tak krásné výrobky z keramiky, kameniny a taky medu.







Bylo to velmi těžké vybrat si jen jednu věc ale zvítězila užitková kamenina. Název je tříbuchťák.
Líbil se mi, že můžu zapékat oběd a zároveň i nějaký malý moučník ke kávě.
Tentokrát jsem v něm připravila "Honzíkovy buchty"





Tolik obrázků z Valašska.
Já jsem zavzpomínala na mé dětství a Mikulášek si užil házení kamínků do průzračné řeky s plno malých vodopádku a splávků.





Tato krasavice nám zapozovala u řeky Bečvy - motýlice obecná


1 komentář: